אזור אישי

תקנון ההגרלה

תקנון הגרלה בקמפיין בפייסבוק
מכשיר בודק התנגדות הבידוד (מגר), 3דרגות V 250-1000, דגם 3005A”


  1. מבוא
    1.1. חברת א.ר. אסקו אביזר חשמל בע”מ מכריזה על הגרלה נושאת פרס שתתקיים בפייסבוק בדף העסקי https://www.facebook.com/arescoLtd

 .1.2ההשתתפות בהגרלה כפופה לתנאי תקנון זה.
 .1.3המבצע ייערך בהתאם להוראות “הודעה בדבר מתן היתר כללי לעריכת הגרלות לפרסומת מסחרית לפי חוק העונשין, התשל”ז – 1977” (להלן: “ההיתר הכללי”), ויהיה כפוף להוראות תקנון זה.
.1.4 ניתן יהיה לעיין בתקנון זה באתר האינטרנט בכל עת

  1. כללי
    2.1. בהשתתפות מקבל על עצמו המשתתף את תנאי תקנון זה וכן את תנאי תקנון אתר א.ר. אסקו (בשינויים המחויבים). בכל מקרה של סתירה ו/או אי התאמה בין תקנון זה לבין כל פרסום אחר, מכל סוג ומין (לרבות תקנון אתר א.ר. אסקו), יגברו הוראות תקנון זה והן אשר תקבענה. המודעות והפרסומים השונים הם לנוחות המשתתפים בלבד.
    .2.2בהשתתפות בהגרלה מאשר המשתתף כי הוא מסכים לתקנון ההגרלה, וכן פוטר את א.ר. אסקו מכל טענה, דרישה או תביעה הקשורה, במישרין או בעקיפין, עם ההגרלה, בלא יוצא מהכלל.
    .2.3תקנון זה מנוסח, משיקולי נוחות בלבד, בלשון זכר. ההשתתפות בתחרות, בהתאם להוראות תקנון זה, מיועדת לגברים ולנשים כאחד.

 .3 פרשנות
 .3.1בכל מקרה של אי התאמה ו/או סתירה כלשהי בין הוראות תקנון זה לפרסומים אחרים כלשהם בדבר המבצע, תגברנה הוראות תקנון זה לכל דבר ועניין.
 .3.2 כותרות הסעיפים ניתנו לשם הנוחות בלבד ואין לייחס להן כל משקל בפרשנות תקנון זה.

 .4הגדרות
מבלי לגרוע משאר ההגדרות המופיעות בתוכנית זו, יפורשו המונחים הבאים בהתאם לאמור והוא כשאין כוונה אחרת משתמעת מתוכן העניין או מהקשר הדברים:
4.1 “ההגרלה” או “המבצע” – ההגרלה שתוכנית זו חלה עליה במסגרת מבצע “מכשיר בודק התנגדות הבידוד (מגר), 3דרגות V 250-1000, דגם 3005A” הגרלה אחת לזכייה בפרס, הנערכת על ידי עורכת ההגרלה, בהתאם להוראות התקנון ובהתאם להודעה בדבר היתר הכללי לעריכת הגרלות לפרסומת מסחרית לפי חוק העונשין – 1977.
 .4.2″הפרס” – מכשיר בודק התנגדות הבידוד (מגר), 3דרגות V 250-1000, דגם 3005A”, אשר יוגרל בהגרלה אחת לזוכה יחיד, מבין המשתתפים בהגרלה. א.ר. אסקו יודיע לזוכה במייל או בטלפון והזוכה יוכל לבוא למשרדי החברה לקחת.
4.3 “המשתתף” – משתתף בהגרלה הוא העומד בתנאי ההשתתפות המנויים בסעיף 5 שלהלן והינו תושב ישראל שגילו עולה על 18 שנה.
 4.4″עורכת המבצע” – א.ר. אסקו ייבוא ושיווק בע”מ ח.פ 514436104 רח’  שד גן רווה 1, יבנה
4.5 “תקופת המבצע” – התקופה האמורה בסעיף 6 שלהלן.

. 5אופן ההשתתפות בהגרלה והזכאים להשתתף בהגרלה
מבצע ההגרלה מקנה את הזכות להשתתף בהגרלה בתנאים המצטברים להלן :
5.1. “מועמדים לזכייה בפרס” – המשתתפים אשר עשו לייק לדף העסקי, שיתפו את הפוסט וכתבו בתגובות את הטלפון והמייל שלהם
.5.2 משתתף אשר נכנס לדף ההגרלה כמפורט לעיל, והזין פרטי קשר כנדרש הכוללים: שם, טלפון, וכתובת אימייל. ייחשב המשתתף כאילו הצהיר כי קרא את תקנון זה והוא מסכים לכל תנאיו.
5.3. בהגרלה זו יוגרל פרס אחד בלבד אשר שזכה משתתף אחד בלבד בפרס
 .5.4המשתתפים הינם חשמלאים/סיטונאים/ יבואנים/ אנשים מתחום החשמל, אשר אישרו את השתתפותם בהגרלה/
 .5.5הרישום להגרלה ייסגר בתאריך 04/11/2021
 .5.6לא ישתתפו בהגרלה עורכת ההגרלה, המפקחת, מנהליהם, שותפיהם, עובדיהם ובני משפחותיהם. ההשתתפות בהגרלה אסורה מתחת לגיל 18.
 .5.7במידה וזכה המשתתף בפרס, מאשר לעורך ההגרלה לפרסם את שמו ותמונה שלו.

 .6תקופת מבצע ההגרלה
.6.1 החל מיום 10/10/2021 ועד יום 04/11/201 (להלן: “תקופת המבצע”), נערכת בדף העסקי  “א.ר. אסקו יבוא ושיווק בע”מ “מכשיר בודק התנגדות הבידוד (מגר), 3דרגות V 250-1000, דגם 3005A”

6.2 עורכת המבצע שומרת לעצמה את הזכות לשנות ו/או להאריך ו/או לקצר את תקופת הפעילות ו/או לבטל את הפעילות, מכל סיבה הנראית לה כסבירה והולמת לעניין זה ובהתאם להוראות הדין ולא תשמע ו/או תתקבל כל דרישה ו/או טענה לעניין זה.
.6.3 ההודעה על הפסקת מבצע ההגרלה, תפורסם באתר האינטרנט של “א.ר. אסקו”.

.7 שיטת ההגרלה
 .7.1עורכת המבצע תדפיס את שמות המשתתפים אשר שלחו ומילאו את טופס ההשתתפות המקוון והעומדים בתנאי הזכאות להגרלה על גבי פתקים אשר ירוכזו בתיבה במשרדי עורכת המבצע.
 .7.2במועד ביצוע ההגרלה יועלה בגורל שמו של הזוכה באמצעות שליפה ידנית אקראית של פתק מתוך התיבה, על ידי גורם שייקבע על ידי המפקח על ההגרלה.

.8 פרסום תוצאות ההגרלה
.8.1 בתום המבצע תכריז עורכת המבצע על שם הזוכה בהגרלה אשר יפורסם באתר א.ר. אסקו בסמוך לאחר מועד עריכת ההגרלה.

.9 אופן קבלת הפרס והודעה על זכייה בהגרלה
9.1. במהלך 5 ימי העסקים שלאחר ההגרלה תעשה עורכת המבצע ניסיון ליצור קשר טלפוני עם הזוכה בהגרלה ולהודיע לו על זכייתו.
9.2 עורכת המבצע תעשה מאמצעים סבירים לאתר את הזוכה בהגרלה באמצעות הפרטים כאמור, אולם לא תהיה מחויבת להעניק את הפרס במקרה בו לא תצליח ליצור עמו קשר, לאחר השקעת מאמץ סביר, וזאת עקב אי התאמה בפרטים ו/או תקלה טכנית ו/או בשל מסירת פרטים לא מעודכנים ו/או שגויים ע”י הזוכה ו/או במקרה שהודעת הזכייה לא תידרש ו/או תוחזר לעורכת המבצע, מכל סיבה שהיא. זוכה שלא אותר, מכל סיבה שהיא, לא יהיה זכאי לקבל הפרס ולא תהיה לו כל טענה כנגד עורכת המבצע בקשר לכך.
9.3. במידה ואינה תצליח ליצור קשר עם הזוכה, תחזור עורכת המבצע על סעיף 7.2 בשנית
.9.4  עצם ההשתתפות במבצע תחשב להסכמת הזוכה לפרסום פרטיו והזוכה מוותר בזאת מראש על כל טענה ו/או תביעה בקשר לכך.
.9.5 אין באפשרות הזוכה להמיר או לשנות את הפרס בכל אופן שהוא.

  1. 10. אופן מימוש הפרס
    .10.1עורכת המבצע לא תישא בכל אחריות בגין אי מימוש הפרס בגין סיבות התלויות בעקיפין ו/או במישרין בזוכה. האחריות על מימוש הפרס הינה על הזוכה בהגרלה בלבד.
    .10.2 עורכת המבצע לא תהיה אחראית לטיב הפרס ו/או כל פגם ו/או איכותו ו/או ליקוי אשר יתגלה בו ו/או בכל חלק ממנו.
    .10.3 מבלי לגרוע מהוראות תקנון זה והוראות כל דין, עורכת המבצע תהיה רשאית שלא לאפשר את מימוש הפרס ע”י מי שזכה בו במעשה שאינו כדין ו/או במעשה עבירה.
    .10.4 הזוכה בהגרלה פוטר את עורכת המבצע ו/או כל מי מטעמה מכל אחריות לכל נזק ו/או אי התאמה ו/או שיבוש ו/או חוסר שביעות רצון ו/או כל פגם אחר שיתגלה בפרס, ככל שיתגלה.
  2. 11. הצהרות המשתתף
    .11.1 המשתתף ו/או המבקש להשתתף במבצע מאשר, מצהיר ומתחייב בזאת כי הוא פוטר את עורכת המבצע ו/או מי מטעמה מכל אחריות לכל תביעה ו/או טענה ו/או נזק ו/או דרישה הקשורים במישרין ו/או בעקיפין במבצע.
    2. בהשתתפותו במבצע מאשר, מצהיר ומתחייב המשתתף ו/או המבקש להשתתף במבצע כי קרא תקנון זה וקיבל על עצמו את הוראותיו, וגם אם לא קרא תקנון זה מסכים המשתתף ו/או המבקש להשתתף במבצע כי תקנון זה יחול עליו ויחייבו לכל דבר ועניין.
    .11.3 כתנאי יסודי להשתתפות בהגרלה זו, המשתתף במבצע ההגרלה מסכים מראש לפרסום שמו אם זכה.
    .11.4המשתתף במבצע ההגרלה מוותר על כל טענה ו/או תביעה כנגד עורכת המבצע ו/או נותני הפרסים לרבות בגין המבצע.

 .12הגבלת השתתפות
.12.1 ההשתתפות במבצע אסורה על מנהלי ועובדי עורכת המבצע ועל מפקחת המבצע, על בני משפחותיהם, וכן על כל מי שסייע לעורכת המבצע בעריכת המבצע.

.13 אחריות
13.1. על הזוכה בהגרלה לממש את הזכות לפרס בתקופת תוקפו ובתנאים כמפורט בתקנון זה ובהתאם להנחיות עורכת המבצע. לא מימש הזוכה בהגרלה את הזכאות לפרס בפרקי הזמן ו/או בתנאים האמורים, יראו בכך כאילו ויתר על הפרס. במקרה כאמור, לא יהיה זכאי הזוכה בהגרלה לקבלת “שוויו הכספי” של הפרס ו/או לכל הטבה ו/או לאפשרות מימושו במועד אחר, הנחה או פיצוי חלופי, ולא תישמע ממנו כל טענה ו/או דרישה כלפי עורכת המבצע ו/או מי מטעמה בעניין.
13.2. ההשתתפות במבצע נעשית על אחריותו הבלעדית של המשתתף. עורכת המבצע ו/או מי מטעמה אינם אחראים לכל טענה בדבר הפרת הוראת כל דין ו/או לכל נזק ו/או הוצאה שייגרמו לזוכה בהגרלה ו/או לצד שלישי בקשר עם השתתפותו של משתתף כלשהו במבצע. ככל שעל אף האמור, עורכת המבצע או מי מטעמה יאלצו לשאת בהוצאה כאמור, ישפה אותם המשתתף הרלוונטי מיד עם דרישה.
 .13.3ויתר הזוכה בהגרלה על הפרס ו/או לא התאפשר לו לממשו, מכל סיבה שהיא (לרבות, אך לא רק, בשל פסילתו על ידי עורכת המבצע ו/או המפקח ו/או אי עמידתו בתנאי תקנון זה), לא יהיה הזוכה בהגרלה זכאי לכל הטבה ו/או פרס ו/או פיצוי אחר מעורכת המבצע ולא תישמע מצדו כל טענה ו/או דרישה כלפי עורכת המבצע בעניין.
.13.4 כל תקלה ו/או איחור ו/או שיבוש מכל סוג שהוא במבצע ו/או בעריכת ההגרלה מחמת כח עליון ו/או מחמת אירועים שאינם תלויים בעורכת המבצע, לא ייחשבו כהפרה של תקנון זה ולא יזכו את המשתתפים בהגרלה ו/או את הזוכה בהגרלה בכל סעד ו/או זכות.
 .13.5עורכת המבצע ו/או כל מי מטעמה אינם אחראים ולא יהיו אחראים לכל טענה בדבר נכונות ו/או אי דיוק ו/או אי נכונות ו/או שיבוש בפרטים שנקלטו באמצעות טופס ההשתתפות.